poniedziałek, 27 czerwca 2016

Dziś bez narzekania :)
Dwa tygodnie temu wziełam z mężem dzieci do ZOO we wrocku spędziliśmy tam cały dzień i było super Taki wyjazd sporo nas kosztuje ale uśmiech dzieci wynagradza nam wszystko Dzieci zobaczyły zwierzęta które u nas normalnie nie mają warunków do życia Narobiłam dużo zdjęć Będą miały pamiątkę W zeszły piątek pojechaliśmy całą rodziną pod namiot nad jezioro Ile było radości dzieci to wogule nie chcialy z wody wyjść najmłodsze dziewczynki czyli Tusia Amelia i mała Julia pływały tylko w kółku dmuchanym bez niego nie pozwoliłam im wchodzić do wody ale to im nie przeszkadzało Wręcz nawet pomagało bo wariowały bardziej ja te starsze Ja sama przepłynełam około 15 km w ciągu dnia wiem nie jest to dużo ale i tak było super uwielbiam pływać Wrólismy do domu z piękną opalenizną Dzieci to smarowałam kremem żeby się za bardzo nie spiekły a i tak w niektórych miejscach spiekły się na raka Ja mam piękną brązową opalenizne za to skóra boli jak cholera W czwartek kupiłam sobie na targu dwie sukienki I wyglądam w nich super są do kolan przewiewne w super materiału Dziś nawet dostałam pare komentarzy gdy byłam w meście że super wyglądam a pomyśleć że jeszcze trzy lata temu nie nosiłam żadnych sukienek a teraz to tylko bym je zakładała Oczywiście jako osoba dosyć gruba musze mieć bardziej lużne by się nie opinały i czasdami trudno takie znaleść ale na targu ostatnio pokazują się rzeczy dla osób z moimi gabarytami
Do tego dochodzi to że mam dość duże piersi co staram się je jakoś ładnie uwidocznić co nie zawsze jest łatwe Oczywiście nie chodze z cyckami na wierchu ale ładny stanik i dobrze dobrany pokazuje atuty mojego ciała do tego dekoldy nie jakieś wielkie ale takie średnie i jest super
Wakacje zaczeły sie super na reszte też jakieś plany mam Wyjazdy nad jezioro i takie tam
Kupiłam auto nazwałąm je Groszek jest to stray model peugeot 106 trochę musze w niego włożyć bo trezba go naprawić ale za tą cene się opłacało Prawo jazdy dalej nie mam skurczybyki nie chcą mi dać a już 5 razy zdawałąm a ostatnio usłyszałąm od egzaminatora Życie to nie bajka trzeba płacić więc na razie dałam sobie spokój zapiszę się za dwa miesiące Szkoda bo nawet instruktor powiedział że jeżdze bardzo dobrze

3 komentarze:

  1. Witaj poetko wierszokletko. To są niezapomniane chwile, które są spędzone wraz z rodziną i przynoszą radość. Tylko takich tobie życzę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj poetko wierszokletko. To są niezapomniane chwile, które są spędzone wraz z rodziną i przynoszą radość. Tylko takich tobie życzę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj poetko wierszokletko. Miło, ze dałaś znak życia. Mam nadzieję, że u ciebie wszystko w porządku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń