wtorek, 3 maja 2016

Komputer wrócił z naprawy i został oddany do naprawy
Wczoraj wziełam z mężem dzieci do miasta na plac zabaw , lody i na obiad do piccerii Taki wypad nie mało nas kosztuje ale było warto
Prawie cały dzień spędziliśmy w mieście w parku na placu zabaw i na spacerze
I tu powiem pare słów co mnie bardzo wkurzają
Tak mam siódemke dzieci tak jesteśmy rodziną wielodzietna tak jestem dumna z moich dzieci Nie zamieniła bym ich na żadne pieniądze świata
Nie nie jesteśmy patologią nie nie pijemy alkocholu nie nie bijemy dzieci
Niestety wczoraj będąc w mieście zwłaszcza w piccerii ludzie zadawaili głupie pytania czy wszystkie dzieci są nasze moja była siódemka ale dodatkowo wzieliśmy trujkę dzieci więc nasza grupa liczyła 12 osób
Teksty że o to teraz z programu 500+ to nieżle się obłowimy że będziemy żyli na koszt państwa
Ludzie jak wam nie pasuje to narubcie sobie dzieci najlepiej co rok ile wam pasuje
To moja sprawa ile mam skarbów w domu i urodziłam je wszystkie zanim powstał projekt 500+ I do tej pory to brałam tylko rodzinne od państwa na reszte mąż zarabiał a ja czasami dorabiałam
W sobote w moim mieście zdarzył się tragiczny wypadek mały chłopiec wypadł przez okno podczas gdy rodzice byli pijani Od razu weszły głosy o dostali 500 a co kogo obchodzi za jakie pieniądze piją Ja sama ich potępiam bo wiem jaka to rodzina i szkoda dzieci ale czasami niektórzy powinni zamknąć sie i nic nie gadać bo sami nie wylewają za kołnierz
Ja wiem na co przeznacze te pienądze i na pewno nie na alkochol ale to każdego indywidualna sprawa
Od dziś zmieniam trochę posty będę tam pisała o wszystkim co mnie męczy bez ukrywania swoich opini

1 komentarz:

  1. Witaj wierszokletko poetko. Program 500+ budzi wiele kontrowersji. Każdy ma prawo do swojego zdania na ten temat. Nie masz się co przejmować ludzka gadaniną. Ważne jest, że wielu ludziom to pomoże, choć faktycznie z wyjątkami. To wczoraj szaleliście i fajnie:) Pisz o wszystkim. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń