piątek, 1 stycznia 2016

W środę ząb zaczął boleć na nowo do tego spuchła mi połowa twarzy Zebrałam się rano z mężem i pojechałam do dentysty Okazało sie że przyjmuje dopiero po świętach Nie mając innego wyboru pojechałam do swojego lekarza po leki przeciwbólowe Na mój pech lekarka stwierdziła ostre zapalenie okostne jeszcze troche bym poczekała i w szpitalu bym sie znalazła
Dostałam antybiotyki i lek przeciwbólowy bardzo silny Po przyjechaniu do domu Mąż pojechał do mojej Mamy po pieniądze żeby recepte wykupić Pierwszą dawkę leków wziełam koło pierwszej po południu I stało sie coś dziwnego po prostu zasnełam nie byłam w stanie funkcjonować Przespałam prawie dwa dni z pezrwami na branie leków i napić sie Okazało się że skutkiem ubocznym jednego z antybiotyków jest nadmierna senność plus nudności problemy z oddychaniem i to wszystko miałam Na szczęście dziś jest trochę lepiej choć pół dnia przespałam Na razie mam brak apetytu przez leki staram się cokolwiek zjeść bo nie mogę leki brać na pusty żołądek Opuchlizna dalej sie utrzymuje Ból praktycznie nie ale to pewnie zasługa tabletek

2 komentarze:

  1. Witaj poetko wierszokletko. Dziękuję bardzo za życzenia Julio:) Mam nadzieję, że już po bólu, którego musiałaś doznać. Niestety tak jesteśmy skonstruowani, że co pewien czas musimy cierpieć, choć sam nie wiem dlaczego. Julio wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku, by wszystko co złe odeszło w niepamięć a z tym rokiem spotykały ciebie same cudowne chwile. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje,ze juz bol minal
    trzymaj sie cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń