poniedziałek, 28 grudnia 2015

Święta
U mnie spędziłam je tak
W wigilie przygotowałam wszystko do wieczerzy Po godzinie  podzieliliśmy się opłatkiem rozsmakowaliśmy sie potrawami Pużniej mąż przebrał się za gwiazdora i rozdał prezenty Dostałam kosmetyki Kremy i balsamy Dzieci dostaly to co chciały a i tak pokazały focha bo niby zmieniły zdanie na co innego W pewnej chwili poszłam do pokoju i się rozpłakałam
Było wspulne śpiewanie kolęd Po jedenastej w nocy pojechałam z córką na pasterkę Skuter zostawiłam koło bloku mojej Mamy Dołączyła do nas Ola i razem poszłyśmy Było pięknie Pierwszy dzień świąt spędziłam w domu i na podwórku z dziećmi i było by wszystko fajnie gdyby koło siódmej wieczorem nie zaczął boleć mnie ząb Noc miałam nie przespaną nawet tabletki nie pomagały łzy z bólu same płyneły Drugi dzień świąt spędziłam na szukaniu dentysty który mnie przyjmie Obdzwoniłam wszystkich gdzie sie dało i nic z tego Na szczęście noc troche przespałam W niedziele ząb dalej bolal ale nie aż tak z tabletkami dalo się wytrzymać Zaplanowałam wizyte u dentysty na dzisiaj rano a tu wieczorem dostałam sms że mam jazde z siostrą w opolu na siódmą rano do pietnastej Więc z mojej wizyty nic nie wyszło
Jazda w opolu sprawiła mi troche trudności W pewnym momencie to się załamałam i popłakałam robiłam same błędy choc starałam sie jak mogłam Pużniej pojechałam na łuk ćwiczyć go bo ostatnio słabo mi wychodził i dziś było troche lepiej ale nie tak jak ja chciałam
Do tego dzieci w domu ciągle się kłucą i robią taki chałas przy tym że głowa boli
Na sylwestra nic nie planuje oprucz położenia się spać

4 komentarze:

  1. to chyba jakas zmowa z tymi zebami bo mi sie ukruszyl,tez plakalam...
    dziekuje za zyczenia Tobie Julio wszystkiego co najpiekniejsze w 2016
    trzymaj sie cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba jakas zmowa z tymi zebami bo mi sie ukruszyl,tez plakalam...
    dziekuje za zyczenia Tobie Julio wszystkiego co najpiekniejsze w 2016
    trzymaj sie cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tych dwóch wizytach czuję się podbudowany, zwłaszcza faktem, że po całym leczeniu nie będzie mnie już nic tak poważnego męczyć. Trzymam się takiej wersji i nie zamierzam puścić.

    Dzięki, że jesteś. :-*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Julio, z całego serca życzę Tobie i Twoim Bliskim Szczęśliwego Nowego Roku 2016,
    moc zdrówka i radości i oczywiście każdego dnia pięknych chwil szczęścia.. :)

    [szept mgiełki]

    OdpowiedzUsuń