niedziela, 4 października 2015


Niespodzianka2015-02-18
Dziś chodzę z głową w chmurach i uśmiech nie schodzi mi z twarzy
A powód tego już wyjaśniam
Pani dyrektor szkoły do tórej chodze zaskoczyła mnie totalnie
Otóż Che wywiesić moje wiersze w szkole na ścianach w każdej sali i na korytarzu w antyramach Tak jej się moje wiersze podobają ja tylko musze wybrać które wiersze są na to godne i nie mam zielonego pojęcia
Po prostu zrobie tak że skopiuje wszystkie wydrukuję a Pani dyrektor sama wybierze
To będzie pewnego rodzaju wystawa moich wierszy
:) :) :) :)
Choroba już mnie opuściła Choć musiałam zmienić swoje plany co do wyjazdu do wrocławia ale co się uciecze to nie odwlecze
W poniedziałek jade z synem i małą Julią do Brzegu otworzyli tam tani sklep z rzeczami a ja musze Tomka ubrać bo wyrasta z rzeczy bardzo szybko
Normalnie nie myślę o niczym innym jak o wierszach wiszących na ścianie
A może w końcu uda mie isę wydać tomik poezji
Pozdrawiam serdecznie
plany pokrzyżowane przez chorobe2015-02-12
I dorwało mnie choróbsko
Wstałam rano z bólem głowy i gardła do teraz wzrosła mi temperatura do 38,6 ale nie mam zamiaru poddać sie chorobie
Na dziś planuje zrobić oponki i pączki i nieważne jak sie będę czuła Obiecałam dzieciom i to jest najważniejsze
Do tego mam dziś zajęcia w szkole ale to już nie wiem czy pojade Bo jak na razie wszystko wskazuje że raczej nie
Czuję sie jak naćpana Z lekka otumaniona ale gorąca herbatka z cytrynką postawi mnie na nogi żebym zrobiła te pączki i oponki Trudno Dzieci są wazniejsze niż jakaś tam choroba
Choć najchętniej to bym się położyła i wogule dzis nie wstawała z łóżka
Amelia dzis nie posżła do przedszkola bo też coś w nocy zaczeła mi kaszleć i ma chrypkę to wolałam ją zostawić w domku
Na szczęście reszta zdrowa I pojechała do szkoły
Mam nadzieję że nie rozłoży mnie całkowicie bo jutro jednak wybieram się na zajęcia i w sobote tak samo Do tego w sobote planuje jechać do wrocka Do cioci i kuzynki Oraz do wujka do szpitala który jest w śpiączce
najwyżej wezme leki żeby ne mieć gorączki i w miare normalnie mówic bo jak na razie to skrzecze
Pozdrawiam wszystkich
Problem rodzin wielodzietnych2015-02-08
zatrważające jest to co sie mysli o rodzinach wielodzietnym  Jako ze mam siódemkę dzieci i gdy ludzie dowiadują sie ze mam tyle skarbów to zaraz słyszę że pewnie patologia alkochol w domu dzieci zaniedbane głodne i pewnie bite Albo czy nie wiem jak sie zabezpieczać To jest chore Nie każda rodzina z większą ilością dzieci to od razu patologia i alkocholizm albo skrajna głupota
Gdy czytam że młode małżeństwo albo i nie ,mają piątkę dzieci i powinno sie im je zabrac bo nie wiedzą jak sie nimi zajmować to szlag mnie trafia Fakt znam rodziny gdzie jest dzieci więcej jak trójka i są to rodziny patologiczne ale też znam rodziny gdzie jest jedno dziecko a rodzice chleją na umór Ale wtedy to jest ormalne bo to jedno dziecko i tam nie ma patologi Nie mozna wszystkich wsadzać do jednego worka Sama ma piątkę rodzeństwa i u mnie w domu nikt nie chodził głodny brudny i zaniedbany Nie było patologii NIestety w naszych obecnych czasach Rodziny które maja więcej jak trójkę to już dno A nie tak powinno być
Ja sama jestem w swoim mieście uważana za kompletną idiotkę Która wcale nie mysli tylko rodzi dzieci Nawet usłyszałam ze chcem na nich zarabiac Korzystając z zasiłków z opieki społecznej ale jak dla mnie to czysta kpina Po pierwsze nie korzystam z opieki No chyba że liczyć zasiłek rodzinny Plus pielęgnacyjny opiekuńczy i rechabilitacyjny Mąż pracuję wiec pomoc nam się nie nalezy
Zastanawia mnie jedno Dlaczego rodziny wielodzietne sa wykluczone ze środowiska traktowane sa jak najgorsze zło Dzieci z rodzin wielodzietnych w szkołach traktowane są jak trędowate Sa pośmiewiskiem innych uczni i nie tylko Powód jest prosty Bo nie mają oryginalnych rzeczy Bo nie stać ich na super drogie plecaki czy ubrania Od kiedy to mierzy sie ludzi ich ubiorem Ja NIgdy nie patrzyłam jak kto jest ubrany Jaki ma portfel Tylko kto jakie ma serce dla innych To jest najważniejsze Przecież pieniądze dzis sa jutro ich nie ma
Kiedyś ludzie mieli po osiem -dziewięć dzieci neraz i więcej i to było naturalne a teraz takie rodziny są wytykane palcami przez otoczenie
Ludzie obudzcie się nie każda rodzina z większa ilością dzieci to patologia
szok2015-02-07
Jak co sobote pojechałam do Babci w odwiedziny na herbatke miętowa bo taką  uwielbiam
Gdy juz wyszłam wsiadłam na skuter i juz iałam wyjezdzać na ulicę Zobaczyłam po drugiej stronie ulicy starszą kobietę W niezbyt kompletnym stroju MIała na sobie cieńki sweterk podciagnięty pod same piersi Rajtuzy i majtki zsunięte praktycznie do kolan Pampers zwisający Widać było na brzuchu zrobiony sztuczny odbyt którego zawartość była rozsmarowana na brzuchu Niewiele myśląc zatrzymałam skuter zsiadłam i podbiegłam do tej pani Zapach był okropny ale nie było czuć alkocholu Spytałam sie czy dobrze sie czuje Wiem to głupie pytanie do osoby w tym stanie
Starsza pani stwierdziła że trochę jej słabo Fakt słaniała sie na nogach i ledwo szła Na moje pytanie czy pamięta gdzie mieszka Odpowiedziała że gdzieś tam Poprosiłam inną kobietę żeby zadzwoniła na policję albo po katetkę a w tym czasie zajełam sie starszą Panią Podprowadziłąm ją do ławki w parku Poprawiłam sweter Po chwili Przyjechała karetka pogotowia i pare osób się zjawiłao bYł starszy Pan który trzy razy wzywał karetkę już do tej Pani i dopiero za trzecim razem przyjechali Nie było w tym nic dziwnego tylko że ta Pani w takim stanie przeszał około trzech kilometrów i nikt jej nie pomugł Ludzie albo sie na nią gapili albo odwracali wzrok a dzieciaki miały niezły ubaw Nikt nie podszedł nie zainteresował sie to straszne Fakt pare osób dzwoniło na pogotowie czy policje i pilnowało żeby tej Pani nic sie nie stało ale nikt nie podszedł osobiscie żeby jej pomuc A jakby sie przewróciła to też by tylko stali z boku Bo pewnie zbyt od niej śmiedziało by podejsć i podać rękę Jak już zabrali starsza kobietę do karetki zjawiła sie jej córka I na opowieść ludzi Jak jej MAtka wyglądał stwierdziła że już ją dzis ubierała Byłam w szoku Zniesmaczona poszłąm po skuter i pojechałam do domu
Najbardziej wkurzyło mnie to ze ludzie odsuwali sie od tej kobiety Przechodzili na drugą strone ulicy aby nie daj boże koło niej przejść Fakt po przyjezdzie do domu Pierwsze co to musiałam umyć dłonie bo zapach miały niezbyt ale w tamtym momeńcie nie zasatanawiałam się czy będą mi  śmierdzieć BYło dla mnie wazne ze mogę pomuc Gdyby karetka zaraz nie przyjechała to bym dała jeszcze swoją kurtkę I zostało w krutkim rękawku Ale dla mnie to by było najważniejsze ze tej PAni było by na pewno cieplej
Gdy widze takie sytuacje to staram sie pomagać bez względu na to w jak okropnym stanie jest ta osoba Dzis znowu przekonałam sie że w całym miescie było tylko kilka zyczliwych osób które zadzwoniły ale nie rozumiem dlaczego nikt nie podszedł

Kurka domowa2015-01-28
ostatnio wziełam sie za pieczenie bułeczek drożdzowych dla moich dzieci Piekę je dwa razy w tygodniu z marmoladą nie sa drogie a moje dzieci je uwielbiają Obdarowywuje też nimi znajomych i rodzinę Ostatnio dałam pare pewnej osobie która bywa u mnie dwa razy w tygodniu dostałam recenzje jak smakowały i byłam w szoku
Oto recenzja : nie rozumiem jak Pani moze tracić taki talent do pieczenia i nie korzystać z niego na wiekszą skalę Powinna Pani mieć swoją cukiernie i promowac swoje wyroby Jako całkowicie zdrowe bez hemii i różnych świństw Nie mogłam sie nimi najejść Są po prostu pyszne I trzeba cos zrobić by je inni poznali :)
Mam w zanadżu bułeczki drożdzowe z rónym nadzieniem takim jak pieczarkowym , miesnym , z kapusty kiszonej, warzywnym ,pikantnym , i oczywiscie słodkim z serem , z marmolada, makiem ,bakaliami,owocami .
Do tego pieke również serniki na spodzie biszkoptowym , piaskowym ,kruchym, z serem czekoladowym ,lub tradycyjnym . Do tego doliczyc kokosowe, marchewkowe, dyniowe,Jabłecznik, różne tarty w tym tarte ze szpinakiem i oczywis cie torty które może nie wyglądają pieknie ale za to są smaczne i sztucznych dodatków
Moje dzieci lubią zapiekanke z makaronu w formie piccy zrobionej która jest pyszna Doliczyc do tego swojskie kiełbasy domowe przetwory i wychodzi normalna kurka domowa :) która zabija czas gotowaniem sprzataniem i wychowywaniem dzieci
Przed nami tłusty czwartek wiem ze to dopiero 12 lutego ale ja już planuję zrobić domowe pączki i oponki które mi ładnie wychodzą choć pączków to soe troche boje bo będę je robiła drugi raz w życiu
Pozdrawiam serdecznie

codziennosć2015-01-26
Często jest tak że zanim ludzie kogos poznają to nasłuchają sie plotek o tej osobie i mają juz swoje zdanie na jej temat NIe wazne czy jest to prawda czy nie Ja własnie czuje ze ostatnio jestem tak oceniania Jako najgorsze zło najgorsza matka kucharka kobieta osoba Przez pewną osobe którą mam goscic dwa razy w tygodniu  w swoim domu
Ja sama nigdy nie oceniałam nikogo  zplotek dopuki nie poznałam osoby osobiście miałam zdanie całkowicie neutralne I tylko po poznaniu decydowałam czy chce tą osobę znac dalej czy raczej nie
Choć staram sie jak moge ciągle jestem tą złą jedzą ktora ciagle sie kłóci o swoje Ale trudno taka jestem i albo sie mnie akceptuje albo nie Ale nie trawie oceniania kogokolwiek poprzez plotki

T tym miesiącu nabyłam pare ciekawych ksiazek z wypszedaży :) najdroższa kosztowała mnie 8 zł uwielbiam czytac i nie wyobrazam sobie życia bez ani jednej litery nie przeczytanej w dzień Kiedys gdy nie miałam nic do czytania to znaczy ksiazki które miałam w domu były wszystkie przeczytane po kilka razy to wziełam instrukcje obsługi lodówki :) Co mieisac staram sie kupywać chociaż dwie ksiażki Które praktycznie połykam :)

Od paru lat mam problemy z wymiotami nie jest to bulimia ale nerwica Dosżło do tego ze  przestałam jadać nie które produkty które bardziej mi szkodzą
Ale wczoraj wystraszyłam sie nie na żarty wymiotowałąm krwią nie było jej wiele ale to wystarczyło bym dzis zgłosiła sie do lekarza który stwierdził że prawdopodobnie mam żylaki przełyku które nabawiłąm sie podczas częstych wymiotów Dostałam skierowanie na gasrtoskopie co raczej nie jest miłe

Pozdrawiam serdecznie
po troche wszystkiegoo2015-01-14
W zeszłym tygodniu w środe wstałąm rano i stwierdziłam ze nie zapale paierosa
Choć juz wiele razy prubowałam rzucic palenie nigdy mie isę to nie udawało
Ale stwierdziłam że raczej w końcu dorosłam aby nie zachowywac sie jak dziecko i stany stresu zapełniać czyms co niszczy mi zdrowie i do dzis nie zapaliłam ani jedengo papierosa
Wkurza mnie że sąsiadka nie umie uszanować mojej decyzji i jak przychodzi do mnie to namawia mnie na fajkę i śmieje się ze i tak mnie namówi na zapalenie
Namawiam męża na rzucenie palenia ale jakos nie chce za to zaczął mniej palic i to duzo
Pomalowałam swój pokój na jasny kremowy kolor wyszedł fajnie tylko że nie chodziło mi o ten efekt wiec został mały niedosyt
Na razie wiersze spisuje do zeszytu wrzuceje pokolej na bloga
Nowa asystentka z opieki nie jest taka zła choc wolałam tamtą
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
plany na nowy rok2015-01-06
Nowy rok nowe plany z silną motywacją do ich spełnienia
Od stycznia zaczynam zmieniać swoje mieszkanie
Przez pierwsze cztery miesiące będę kupywała łóżka dla dzieci trzy łóżka trzy piętrowe jako że nie stac mnie od razu zeby wszystko pokupywać to co miesiąc bedę jedna rzecz zakupywać
W kwietniu narożnik do pokoju małego aktualnie to pokój mój i mojego męża w maju meble kuchenne bo stare sie rozsypują w czerwcu komody do pokoi dzieci i mojego
W lipcu i sierpniu wylewki w pokojach u dzieci plus wymiana wanny na prysznic w łazience i wc
We wrzesniu zakup linoleum do pokoji dzieci i nowy telewizor bo nie jestem pewna czy ten do tego czasu wytrzyma W pażdzierniku zakup komputera W listopadzie prezenty dla dzieci żeby nie zostawiac wszystkiego na ostatnią chwile jak w tym roku :)
Plus zrzucenie paru kilo
Do tego dochodzą wycieczki z dziećmi do warszawy jako że nie stac nas bedzie żeby wszyscy na raz pojechali co miesiac będę brała dwujke dzieci ze sobą na jeden dzień W maju planuje ze wezmę męża rujkę najmłodszych i pojedziemy razem
Skończyc szkołe i zacząc nastepną Przeczytac około 300 ksiażek napisać pare wierszy Wydac tomik poezji Wspomagać dzieci w ich rozwoju i dalszej nauce
Takie mam plany na 2015 rok
Trzymajcie kciuki żeby mi sie wszystko udała
polska polityka rodzinna2014-12-26
W polsce jest dziwna polityka rodzinna przynajmiej ja jej nie rozumiem
Jesteśmy rodziną wielodzietną mając wspaniałą siódemkę dzieci Nie jestesmy rodzina która pije bije dzieci i nie dba o nie Jestesmy zwykła rodzina która daje swoim dzieciom całą miłóść jaką można dać Ale według opieki społecznej jesteśmy totalna patologią Ciagle zastarszanie o odebranie dzieci dążenie do tego z kazdej strony
Nie korzystamy z opieki społecznej nie mamy żadnych zasiłków celowych ,okresowych czy jakis tam jeszcze Mamy tylko rodzinne i zasiłki na niepełnosprawne dzieko w rodzinie
Mąż pracuje ja zajełam sie wychowywaniem dzieci
Codziennie mają ugotowane posprzątane dwa razy w tygodniu upieczone ciasta W miare mozliwosci kupowane nowe ubrania a i tak jest żle Kazali wyremontowac kuchnie zrobilismy to nawet wiecej bo wyremontowaliśmy pokoje a kuchnie przedzielilismy uzyskujac w ten sposób dodatkowy pokój Kupiliśmy nową pralkę lodówke i zamrazalnik kupujemy od gospodarza świnie gdzie wynosi nas to taniej jak mielibysmy kupywac mieso w sklepie często robie sama wędliny są zdrowsze jak ze sklepu
ale opieka szuka jak by mi tu zabrac dzieci
znam rodziny patologiczne dwa przykłady
Pierwszy przykład dwunastoletni zdrowy syn załatwia siue w majtki lekarze stwierdzili ze dziecko jest całkowicie zdrowe tylko nie nauczone na muszle sie załatwiac Ojciec spowodował wypadek jadąc samochodem po pijaku z dzieckiem W domu czestym gosciem jest alkochol i im opieka pomaga jak tylko może co miesiac maja zasiłki z opieki kłótnie są tam na porzadku dziennym
drugi przykład Rodzina od małego uczyła dzieci kraść ojciec czesto przebywał w wiezieniu Gdy szli krasć rodzice stawali na czatach a dzieci kradły zabili własnego ojca dla karty z bankomatu zabili młodego chłopaka dla butów które puzniej spalili w piecu matce zabrali młodsze rodzeństwo na dwa miesiące i jej oddali Nigdy nie pracowali całe zycie utrzymywali sie z zasiłów z opieki i do nich opieka nie ma żadnego ale ciagle im pomaga miesiecznie dostają ładne pieniadze z róznych zasiłków z opieki społecznej
Mi jako matce siódemki dzieci nic sie nie należy do tego ciagłe zastraszanie ze odbiora mi dzieci
Dosżło do tego ze przyznali mi opiekuna społecznego zeby znależć na mnie haka
Opiekunka społeczna okazała sie moja dawną znajomą i miałam z nią super kontakt co nie bardzo sie w opiece podobało i postanowili mi ja zmienic na inną która jest ponoc wredna i dazy do odbierania dzieci rodziną
Gdzie tu jest sprawiedliwość ja tego nie rozumiem
To ze zaczełam szkołe poszło na moja niekorzysć bo niby zostawiam dzieci same w domu a to nieprawda bo zawsze ktos je pilnuje albo mąż albo siostra to ze piszę wiersze i prowadze dwa blogi też działa na moja niekorzyść bo marnuje czas który mogła bym dzieciom poswiecić gdy jade do miasta na zakupy to jestem złą matka bo powinnam dzieci ze soba brać
Wszystko co robie jest żle
Ja nie mam żadnych praw a patologia moze wszystko
Do tego postanowiłam że od dzis nie bedę pisała o swoich problemach bliskim mi osobą b nie chce aby sie smucili i mnie przez to odtrącali a tak sie niestety powoli zaczynam czuć
Nawet całkowicie ich rozumiem
Zostaje sama ze swoimi kłopotami
Nawet nie wiecie jak bardzo sie boje jak w nocy nie moge spac i rozmyślam jak to będzie czy dane mi bedzie wychować własne dzieci w rodzinie gzie maja miłóść i bezpieczeństwo choć biednie to czuc miłość czy jednak nie uda mi sie i opieka wygra
Przepraszam za długą notkę ale musiałam ja dać
z tego wszystkiego wróciła nerwica która u mnie objawia sie wymiotami czasami nawet kilka razy dziennie
domowe wyroby2014-12-18
jest genialna bo z kolejnym kawałkiem się nie chciało nie jeść a jak został sam flak to chciało się więcej :)
Jest to recenzja mojej swojskiej kiełbasy którą robiłam w sobote
Kiełbase sama robiłam trzeci raz w życiu i za każdym razem wychodzi mi dobra
Do tego potrafie robić sama pasztety które nauczyła mnie moja Mama
Swojskie wyroby u mnie w domu mają najwieksze wziecie
Do tego gdy robie kiełbase to zawsze daje swoim bliskim
A teraz dostałam zamówienie na więcej kiełbaski co jest dla mnie szokiem bo nie jestem żadnym super kucharzem tylko ogrodnikiem
ale cieszę sie że moje ciasta hałki chleby i kiełbaski mają wziecie :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz