niedziela, 4 października 2015

Notki
rozwiązywanie problemów2014-03-31
 Nie ma mniue ostatnio na blogu bo mam poważne problemy
Którymi musze sie zająć i nawet nie mam czasu na nic innego
ale pamiętajcie że Paiętam o was

jak smierdzi bieda ?2014-03-19
Jak smierdzi bieda ?
Bieda śmierdzi dają mi to do zrozumienia nauczyciele i pare innych osób wkoło
Tekst nauczycielki do ucznia w klasie : "smierdzisz tak ze nie idzie stanąć nawet na kilometr koło Ciebie " nastepny tekst "Jak dorosniesz to skończysz pod mostem bo nigdy do niczego nie dojdziesz nieuku jeden " " Nie masz leprzych rzeczy to niech rodzice Ci kupią "
O masz nowe buty ciekawe czy ze szmateksu i jak długo będziesz je miała "
Do tego ciąganie za włosy uszy ublizanie i pozwolenie na wszystko co tylko mozliwe
A wina zawsze jest moich dzieci
Takie teksty sa na porzadku dziennym i nie pomaga to ze dzieci mają codziennie czyste rzeczy w szkole ze wieczorem się kapią i do prania uzywam płyny do płukania które ładnie pachną
Po prostu mają to gdzieś
Dla nich rodzina wielodzietna to rodzina patologiczna i nic więcej
Niewazne ze jest to rodzina która nie pije alkocholu i nie bije dzieci ale najwazniejsze jest to ze mamy duzo dzieci i jesteśmy biedniejsi wiec to patologia
Więc jak śmierdzi bieda ? patologią ?płynami do płukania ? Lenistwem ? nieuką ? Kurka tylko ze u nas mąz pracuję a ja zajmuję się domem i dziećmi
W polsce rodziny wielodzietne nie mają zadnej pomocy tylko wiecznie sa gnojone przez ludzi którzy myslą ze sa nie wiadomo kim
Zwłaszcza jest to zjawiasko widoczne w małych wiejskich szkołach gdzie rządza bogacze i ponizają mniej zamoznych
Wiec zadam wam pytanie na które ja nie znam odpowiedzi Jak smierdzi bieda ?

Ciekawe odpowiedzi2014-03-18
 Dzis notka o ciekawych odpowiedziach Piotra :)
Choć dogadujemy się wspaniale to czasami jego odpowiedzi doprowadzały mnie do szału i smiechu
normalne jego odpowiedzi to : e tam a tam oj tam Normalnie Zaraz
Nie mam pojęcia ile takich odpowiedzi usłyszałam ale było ich duzo
Po za tym nadajemy na tych samych falach choć gust muzyczny mamy troche inny co nam wogule nie przeszkadzało
Praktycznie trzy dnie sie smialismy i to przez duze S
najleprze było to ze oboje uwielbiamy zelki wiec jak w sobote kupiliśmy pare opakowań w róznym kształcie bo w krowy myszki pingwiny szczęki i ośmiornice to wsuwalismy az uszy się trzesły
I oczywiscie jak chciałam aby Piotr coś powiedział to były jego słynne odpowiedzi :)
Najgorsze ze ja tez juz je załapałam
I teraz mąz ze mna nie wytrzymuję :)

czy jestem tchórzem?2014-03-17
 Ostatnio na moim blogu zostałam wyzwana od tchórzy i zastanawiam sie czy to prawda
Bo jesli pomyślec że mam siedmioro dzieci i podjęłam naukę w szkole średniej i myślę o studiach to tak jestem tchórzem bo boję się że nigdy do niczego nie dojdę
Bo jesli pomyślec że Gdy Amelia miała wypadek i spędziłam z nią miesiąc w szpitalu to tak jestem tchórzem bo bałam się ze bezemnie miała by fatalną opiekę
Bo jesłi pomysleć ze pisze wierszydła jak zostały nazwane moje wiersze to tak jestem tchórzem bo pomimo wszystkiego spełniam swoją pasję I boje sie ze jak przestane pisac to będę nikim
Bo jesli pojechałam do Warszawy i dwa miesiace wcześniej planowałam opiekę nad dziećmi z kim je zostawic i kiedy dosłownie mam jechać to tak jestem tchórzem bo boję się ze coś im sie stanie
Do tego jestem tchórzem bo nie boję się spełniac sie jako matka męzatka poetka i ze realizuje swoje marzenia
Wiec pytanie czy jestem tchórzem zostawiam wam do odpowiedzi Bo ja raczej nie znam na nie odpowiedzi

krótka notka2014-03-16
 MOje dni w WW mijają bardzo fajnie 
Wczoraj zwiedzałam Muzeum Powstania Warszawskiego gdzie atmosfera miejsca była niesamowita Byłam pod wielkim wrazeniem

Choć było coś co mi się bardzo nie spodobało a mianowicie kubki ze zdjęciami harcerzy którzy walczą w powstaniu MIałam wrazenie ze to chandlowanie przeszłośćią i nie powinno tak być albo cukiereczki w puszkach z kotwicami jakie były nalowane na murach w czasie wojny
Pużniej spotkałam sie z grupą i najpierw zwiedzaliśmy starówkę oczywiście pieszo co w nowych nie rozchodzonych butach nie było zbyt mądre ale dałam rade Na koniec poszliśmy do Piotra gdzie siedzieliśmy do drugiej w nocy i się śmialiśmy i to przez duże S
Dziś rano powiecmy ze to było rano bo około 11 pojechałam z Piotrem i jego rodzicami na cmentarz Powązkowski Zobaczyła stare groby ale najbardziej i najsmutniejsze były groby ludzie walczących o wolną polskę Zrobiło mi się smutno jak czytałam ile mieli lat bo niekórzy nawet 15 lat nie mieli
Zapaliłam znicza pod głównym pomnikiem dla ich pamieci
Zrobiłąm pare zdjęć i mam pamiątkę :)
Choc w muzeum powstania warszawskiego widziałam piękną książke to jednak nie kupiłam ( była droga)
Dzis kończy się mój urlop i wracam do domu do dzieci i cąłej reszty Akumulatory mam naładowane :)
Urlop był niesamowity
dziękuję Piotrowi i jego Rodzicom 
Brak sił2014-03-09
 Od czwartku chodze zamyslona
Amelia jednak potrzebuję uciskowe ubranko koszt tylko około 500zł ale nie to jest najgorsze tylko to ze po ubranko muszę z nią jechać do łodzi a to tylko 240km w jedną stronę i nie mam pomysłu jak obrucic to wszystko w jeden dzień zwłaszcza ze nie posiadam samochodu Wiec zostaje mi tylko komunikacja państwowa
Więc od czwartku siedzę i się zastanawiam jak to zrobić
i jak do tej pory nie mam pomysłu
Nawet jakbym miała tam zostać na jedną noc to nie mam gdzie a na wynajem pokoju w motelu nie mam kasy
Na chwilę obecna mam załamkę i to dosłowną i nie wiem co bedzie dalej ł
Jakby tego było mało amelia ma zmienione masci
W czwartek wyjezdzam do warszawy na zaproszenie Przyjaciela Troche tam odpoczne od kłopotów i nazbieram sił na reszte walki która mnie czeka 
leczenie2014-03-05
 Niestety myslałam ze dam radę sama pokryć koszty leczenia Amelii ale sie przeliczyłam i to dosyć
Amelii robią się odstające blizny które na dzień dzisiejszy wymagają plastrów silikonowych które kosztuja 170zł za pięć
Jeden taki plaster wystarcza na dwa trzy dni to w miesiącu troche ich jest dodatkowo maści które nie są refundowane i kwota całkiem niezła sie zbiera
Postanowiłam poszukać fundacji która by mi w tym pomogła bojeśli nie to będę musiała jechac do pracy za granice i zostawic dzieci tylko z ich Tatą a na samą myśl o zostawieniu dzieci choćby na miesiac to serce mi się kraje
Tak wiec fundacja to jedyne wyjscie Ciezko mi o tym pisać ale po to powstał ten blog bym mogła wylewac swoje mysłi na niego a nie trzymac wszystkiego w sobie
choc najgorsze jest to ze nie wiem od czego zacząć szukanie i jak się do takiej fundacji zgłosic
Czuje w srodku ze znowu zawiodłam Amelie
Jutro wizyta w Opolu na kontroli zobaczymy co lekarze powiedzą i mam nadzieje ze nie kazą jej dokupywać innych maści Wiem ze na rodzine nie mogę liczyc bo obwiniaja mnie o wypadek Amelii choć sama wiem ze to moja wina Moje dziecko cierpi bo je nie upilnowałam Zrobie wszystko by jej pomuc Ale najgorsze ze zawiodłam samą siebie

Kiełbasa2014-03-04
 Kupiłam dzis tanią łopatkę wiec postanowiłam zrobic kiełbase swojską
Mięso juz zmieliłam przyprawiłam i czekam do jutra zeby sie przegryzło z przyprawami A jutro wsadze w jelita i zaczne wędzic
Nie ma to jak swojskie jedzonko
Wczoraj piekłam ciasto czekoladowe z konfiturą brzoskwiniowa i wyszło pycha

Ognisko2014-03-01
 Zrobiliśmy dzieciom pozegnanie ferii zimowych w postaci duzego  ogniska
Było pieczenie kiełbasek i ogólnie wesoło
W poniedziałek wracają na lekcje do nauki zadań domowych i całej reszty
Dzieci miały frajde a my dorośłi czyli ja i mąz zadowolenie z ich uśmiechów :)
Sama pamietam swoje dzieciństwo i ogniska które organizowali mi rodzice Są to niezapomniane wspomnienia Mam nadzieję ze dzieci tez tak będą wspominać swoje dzieciństwo :)
Pozdrawiam serdecznie:)

Naglący problem2014-02-28
 musze zrobić remont w domu i to szybko bo podłogi mi się sypią a i ściany wołaja farby
Jak na razie ciagle zastanawiam sie za co bo niestety nie stac mnie na niego
Zdaje sobie sprawe jak moze wygladac moje mieszkanie w oczach innych Masakra to mało ale nie kazdego stac na niewiadomo co Mi wystarczy nowa wylewka albo zmienienie drewna na podłogach i farba na ścianie kóra nie odpada płatami Ale jak na razie to muszę poczekać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz