niedziela, 4 października 2015

Notki
Dziękuję2013-08-15
 Dziś będzie nietypowa notka
Jestem w grupie poetów Watra
I chciałam bym im podziękować za to ze mnie do siebie przyjeli
Poznałam tam wielu wspaniałych młodych osób którzy akceptują mnie taką jaką jestem i wsperaja mnie na kazdym kroku
Tak samo na blogu poznałam wiele osób które bardzo cenie
Nigdy nie pomyślałam ze sa tu tak wspaniałe osoby
DZiękuje wam za to
I mam nadzieję ze z czasem moze kiedyś w przyszłosci spotkamy się wszyscy w jednym miejscu na piwo albo kawe ( ja wole herbate kawy nie piję )
fajne by to było
Spotkanie blogowiczów
Pozdrawiam serdecznie Wszystkich
I





do diabłą2013-08-10
 Nasza polska opieka zdrowotna jeśli sięnie zmieni to nie wiem co będzie
Dzis byłąm na pogotowiu bo mam problem z nogą i to dosyć mocny a lekarz że mnie nie przyjmnie bo on nie jest od tego tylko od nagłych wypadków ale dla mnioe to byl nagły wypadek
Kazał mi czekać do poniedziałku i iść do swojego lekarza
Więc jeśli ropiejąca noga nie jest nagłym wypadkiem to nie wiem chyba powinnam dać się rozjechać na ulicy to moze wtedy by nnie przyjeli albo i nie
A tak to nadal ledwo chodze i cierpie bo noga boli i to strasznie
Pozdrawiam nasza polską słuzbę zdrowia i mam nadzieje ze zaczniecie pacjentów traktować jak ludzi a nie jak bydło

przegrana2013-08-02
I stało sie mam doła jak żadko kiedy 
wszystko zaczeło się wczoraj a dziś to już masakra
W tej chwili siedzę i wyję jak bóbr 
Z wypłaty męża starczy na książki a wyprawkę to już nie wiem skąd wezmę Polskie państwo nie pomaga takim ludziom jak my
Nie wiem co zrobić już nie mam pomysłu 
Ktoś pewnie zaraz pomyśli to po co tyle dzieci se narobiła a teraz wyje 
Tylko ze ja kocham moje dzieci najbardziej na świecie i to jedyne co mi w zyciu się udalo być matką 
I zrobie dla nich wszystko 
Pamiec2013-07-30
 pamięć
pamiętam dzień w którym dowiedziałąm się ze mój Tata zginął
To było w grudniu trzeciego
Pamiętam swój krzyk i błaganie do telefonu do Mamy zeby tego nie mówiła
Pamiętam słowo w słowo co wtedy mówiłam jak krzyczałam
Nigdy bym nie pomyśała że strace Tate w taki sposób
Do dziś dnia się z tym nie pogodziłam
Kiedyś kochałam cmentarze teraz je nienawidzę
Nie ma dnia bym nie myślała o tym co bym powiedziała Tacie kazdego dnia
Teraz tylko mogę nad jego grobem łzy wylewac i błagać o wybaczenie za wszystkie kłótnie za przykre słowa
Ale bym tez podziękowała za to ze był najleprzym Tatą jakiego mogła bym zapragnąć bo nauczył mie patrzeć secem a nie potrfelem i pomagania innym
Jestem dumna ze był moim Tatą ale wiem ze go zawiodłam w niektórych kwestiach
I choć nie ma go wśród nas to ja nadal łzy wylewam 
Wybaczcie2013-07-30
 Jestem w szoku moja Mama Pochwaliła moje szkice
Dla mnie to tym większy szok bo nigdy wcześniej nie widziała jak szkicuję
Bo zawsze chowałam swoje prace do szuflady tak samo jak wiersze
Teraz sie zastanawiam czy mój Tata tez był ze mnie dumny Zawsze mówił że podobają mu się moje wiersze ale ja myślałam ze robił to tylko dlatego by mnie nie ranic
Chyba zle myślałąm i powinnam go przeprosic tylko ze za puzno na to
Reraz to tylko nad grobem mogę błągać o wybaczenie
potop2013-07-28
I moja łązienka znowu została utopiona to tylko czwarty raz w tym miesiącu dosłownie cudem mój sufit jest jeszcze na miejscu

póżno2013-07-27
 jest za piętnaście druga w nocy a ja zamiast spac od paru godzin to szkicowałam ale moje szkice nie nadają się do pokazania sa straszne ciało kobiety a reszta to drzewo gałęzię
Kocham szkicować drzewa robie to od lat ale dziś pierwszy raz naszkicowałąm cos takiego i to jest straszne a zarazem dziwne
Dzieci już dawno śpią W mieszkaniu jest cisza i spokój
A ja szkicuję
Raczej szkicowałam bo jak na dzis skończyłam
Dzień kończe z uśmiechem na ustach i totalnym zmęczeniem
Ale i tak jestem szcześliwa


lenistwo2013-07-26
 Dziś od rana dzieci wariuja w basenie
Jest tak gorąco że nawet obiadu nie chciały jejść
W nocy w namiocie nie da się wytrzymać i wracają do domu spać
ZA to soki do wody idą mi litrami
Nawet mój pies Suczka Misza nie chce wychodzić na podwórko
Musze sie wziąść za język rosyjski i szkicowanie bo ostatnio trochę to omijałam
NIe wiem czy z lenistwa czy z braku czasu Pewnie z jednego i drugiego powodu
W następną sobote jade do Wrocławia trochę pozwiedzać niby znam to miasto ale nie tak dokładnie
Ominełam wizyte u psychologa zapomniałam o niej
Dziś mam zamiar szkicować przez godzinę jak dzieci zasną

codziennosć2013-07-25
powoli kupuje dzieciom książki do szkoły i juz sie martwie bo koszta sa masakryczne
część juz kupiłam dla trójki zostałomi do kupienia dla trójki bo dziewczynki w przedszkolu też muszą mieć ksiązki
Za tydzień przyjedzie Marcin i juz zapowiedział dzieciom ze zrobi im kurs KREATYWNOŚĆ POPRZEZ SZTUKE a dzieci zrobią mu kurs cierpliwości poprzez wariowanie :)
jako tako laptop zaczął mi działać więc się cieszę
Czasami nadal czuję się samotna zwłąszcza w nocy ale jakoś daję radę
w zeszłą sobotę wybrałam się z siostrą kuzynka i bratową do piccerii ale się naśmiałam chociaż muzyka byłanie w moim guście
Na rynku to wariowałam na fontannie więc wruciłam do domu trochę mokra ludzie gapili sie na mnie jak na chorą psychicznie ale miałam to gdzieś
To była moja chwila i nie chciałąm się martwić tym co ludzie myślą w danej chwili o mnie
Przez chwile poczułam sie prawie idealnie bez zmartwień
jak wruciłąm do domu to musiałąm zająć sie dziećmi ale byłąm szczęśliwa i nawet dzieci śmaiły sie ze mną tak zaczełam z nimi wariować
jak dobrze pójdzie to zabiore dzieci nad jezioro na wekend ale to dopiero dziesiątego
Ale będą miały frajdę
Na dziś kończę bo dzieci planują bawic się w ciuciu babkę jak tylko się wykąpia
Jest ok2013-07-24
Długo mnie tu nie było ale miałam swoje powody
A może nie miałam ochoty na pisanie
U  mnie jest ok
Całe dnie spędzam z dziećmi na podwórku
W niedziele wybralismy się nad jezioro
Najpiękniejsze w tym dniu to był uśmiech moich dzieci
Jak wróciliśmy to dzieci poszły na podwurko i wariowały w basenie widać wody nigdy nie mają dosć
a ja upiekłam ciasto z owocami
Dziś od rana znowu basen i śiechy i hihy
Ja powoli zaczełam kupywać dzieciom ksiązki do szkłoły i jak wychodze z księgarni to z migreną ale nic na to nie poradze 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz