niedziela, 4 października 2015

Notki
Załamka2013-06-24
Potrzebuje kogoś komu mogla bym zaufać komu mogła bym powiedzieć swoje myśli kOgoś przy którym nie wstydziął bym sie swoich łez  Mam dość udawania bycia twardą bo taka nie jestem
Ale wszyscy których znam nie akceptują mnie taką jaką jestem naprawde czyli słabą
Nawet mój mąż nie wie jaka jestem tam w srodku bo nie moge sobie na to pozwolić by ktokolwiek zobaczyl mnie prawdziwą
Dlatego potrzebuje kogoś kto mnie zaakceptuje jako normalną osobe ale nie ma czegos takiego bo ja nie jestem normalna i chyba nigdy nie będę
Tak chodze do psychologa ale to nie wszystko co potrzebuje Bo ja potrzebuje żaufać komuś szczeże ale nikogo takiego nie mam
Pare zostałam zdradzona i to bardzo zabolało
Jak dalej mam zyc jak dalej mam dawać rade gdy wszyscy wkoło mnie nie akceptują gdy wszyscy wkoło mnie oszukują i kłamią
Czasami mam takie mgnienie myśli że chciała bym umrzec ale wiem ze to nie realne nie moge sobie na to pozwolić bo mam swoje Kochane dzieci i dla nich zyję
To one sa kotwicą do mego życia
znowu walka2013-06-23
I moja wspaniała niedziela poszła sobie na spacer
a było to tak
Najpierw bratowa ma jakieś wąty od samego rana do mnie i moich dzieci o to że jak w nocy spały z jej synem w namiocie to po drugiej budziłam je i kazałąm iść do domu bo była burza i pioruny nieżle waliły a naiot stoi pod drzewem i o to się gniewa
Póżniej sąsiad rzucił sie do mojego syna o to ze dłubie w drzewie więc ja zrobiłam taką wojne że głowa boli
przy okazji oberwało sie mojemu szwagrowi i to słusznie wię od rana tocze wojne ze wszystkimi
a do wieczora daleko
Na poprawe chumoru pieke bułeczki drożdzowe ale jakoś mi nie wychodzą
mam dość wszystkiego
Dlaczego zawsze mam pod górkę dlaczego zawsze musze walczyć jak długo dam jeszcze rade Robie to tylko dla moich dzieci bo one są najważniejsze
Ja sama juz się nie licze
marnotrastwo2013-06-22
Dziś  mój brat rzuciła się że kupiłam namiot i nie mam na co tracić kase tylko na głupoty
Dla niego nie liczy się to że kupiłam dla dzieci tylko to że nadarmo wydaje kase
Nieważne że oszczędzałam pół roku na namiot ale że znowu nie pomyślałm
Wychodzi na to że musze pisać podania do rodzeństwa o pozwolenie żeby cokolwiek kupić Co za hała
Kurcze to moje pieniądze nie ukradłam ich nikomu i to ja decyduje na co je wydam a zakup dla dzieci to najleprze co może dla mnie być
Uśmiech2013-06-21
Jednak ten dzień skończył sie wesoło
Zrobiłam z siostrą dla dzieci grila
Przyjechała moja Mama ze swoim partnerem i Najmłodszą z rodzeństwa Oleńką
Rozłożyliśmy dzieciom namiot i już w nim leża wieczorem bawiłam sie z dziećmi w ganianego
Smiechu było co nie miara Wariowałam z dziećmi w basenie
Było naprawde fajnie
Uśmiałam sie jak żadko kiedy
W takie chwile moje zycie jest piękne
Nawet nasze psy dolączyły sie do zabawy w ganianego ale to fajnie wygladało
Jutro bedę grała z dziećmi w paletki a potem w pilke nożną
I oczywiscie będziemy kąpac się w basenie
Wyzwiska2013-06-21
Pojechałam do miasta na zakupy a moje dzieci w tym czasie przez inne na podwurku zostały wyzwane od biedaków i żrących świn jakby tego było mało to anwet moja siostra pasożyt stwierdziła że moje dzieci to świnie
Jak wruciłam to zrobiłąm dym ale zaraz było że jestem niepoczytalna umysłowo i w szpitalu powinno się mnie zamknąć
Tak jest naokrągło a nie mam sie gdzie wyprowadzić i nie mam na kogo liuczyc na pomoc
JA sama nieraz słysze jak jesteśmy wyzywani od najgorszych biedaków żebraków świn i jeszcze pare łacińskich słów by się znalazło najgorzej że dzieci uczą sie od rodziców
A co komu przeszkadza to że nie mamy dużo pieniędzy ale mamy coś ważniejszego Bo mamy serce i potrfimy się nim dzielić
Znowu dzisiaj płakałam znowu nic mi sie nie chciało ale nie wziełam tabletek żeby spać bo to nic nie daje Pośpie w nocy mam nadzieję ze mi się uda
Dostałam dziś kartke z nad morza i zrobiło mi sie smutno Bo wiem ze ja i moje dzieci nie pojedziemy tam Ale mamy basen na podwurku namiot który już naprawiłam i jakoś to powoli ciągniemy
A że jesteśmy biedni trudno nie każdy śpi na pieniadzach i nie kazdy robi z siebie nie wiadomo co
Nie na tym życie polega
Tylko na tym żeby pomimo sytuacji materialnej nie myślec tylko o sobie
I potrafić pomagać i ja staram sie to robić
Pewnie ktoś powie ale głupia i naiwna ale trudno ja taka jestem
szkoda2013-06-20
ktoś bardzo szczery pourywał sznurki w namiocie aż się rozpłakałam jak to zobaczyłam
tyle dobrze że moge to naprawić bo zszyje
Ale już komuś przeszkadzało że ja sobie kupiłam namiot dla dzieci
Kurcze mam dość tego miejsca i sąsiadów Jak można być tak wrednym jak oni jak można być tak hamskim jak oni
mega dół2013-06-19
Dziś zostałam wyzwana od biedaków bo jak mój syn rozwalił sobie noge to nie miałam plastra to spytałam się sąsiadek czy mają to stwierdziły na głos że jestem tak biedna że nawet na plastry mnie nie stać
Do tego była u mnie moja siostra Oleńka i bawiła sie moimi włosami chciała kucyka zrobić to sąsiadka do niej żeby nie bawiłą sie włosami bo wszy ją oblezą
I jakby było mało to wszyscy się śmieją że rzuciłam palenie i jestem przez to idiotką
Już mam dość tego miejsca zycia atmosfery wkoło mnie
Ale najbardziej zabolało mnie gdy usłyszałąm od kogoś komu pożyczyłam pieniądze i to sporą dla mnie kwote bo 600zł i to osobie której bardzo ufałam a gdy powiedziałam jej ze mam mi oddac bo mi są potrzebne to usłyszałam że to była cena za koleżeństwo z nią
więc mam mega doła do tego pusto w portfelu lodówka też już zaczyna wołac papu
i nie wiem już co myśleć czy naprawde jestem tak tępa i głupia że można mi ubliżac na każdym kroku a gdy ja chcem walczyć o swoje to zaraz mam policje na głowie
mój mega dół się powiększa i to dosłownie
szajse2013-06-16
Dziś z innej beczki napisze
Moje dzieci mają już napompowany basen i wlaną wode a troche jej się tam mieści bo prawie 6tyś litrów
Do tego kupiłam im namiot na osiem osób więc wczoraj miały pierwszą nocke w namiocie
I za to że pokupywałąm dzieciom basen i namiot jestem wyzywana bo co ze mnie za matka już mam tego dość ale jak tylko ja w zeszłym roku kupiłam basen dla dzieci i wszystkie dzieci się w n im kąpały to było dobrze
a teraz sąsiedzi poskładali się na większy niż ja mam i strugają bogaczy
na namiot oszczędzałam pół roku bo naraz nie było by mnie stać taką sume od razu wydać i nie było to wcale aż tak dużo bo 330 zł
tylko że dla mnie jest to suma ogromna i naprawde trudno było mi ją uzbierać
i teraz jestem za to wyzywana bo kupiłam coś dzieciom a nie jak sąsiedzi że myślą tylko o alkocholu Nie rozumiem takich ludzi
do tego ktoś ze znajomych podał komuś mój numer tel i teraz mam co chwile głuche telefony
a nie chcem zmeniać numeru
Pytanie2013-06-16
 Co mam robić
jak mam żyć gdy każdy dzień jest porażką
Gdzie sie schować gdzie żyć
nota2013-06-15
mam wrażenie że na grupie poetyckiej nie jestem już potrzebna   A tak starałam się być miła i nie wyszło Tak jak mówiłam Dwa światy a w żadnym ja
Może powiinnam się zamknąć w domu nie wychodzić nigdzie
Miałam jechać do warszawy ale już wiem ze nie pojade bo nie mam po co
Jest mi tak bardzo smutno tak bardzo chce mi się płakać ale to nie ma sensu
Na razie znikłam z grupy nie będę się tam pojawiała i tak nie zobaczą że mnie nie ma Ten czas poświęce na nauke szkicowania bo mam pare zadań które musze wykonać z tego tematu
Nadrobie też zaległości w czytaniu bo ostatnio trochę się w tym opuścilam
Jedyne co niezaniedbałąm to moje kochane dzieci
Dziś miały pierwszą kąpiel w basenie ale są szczęśliwe Basen zamawiałąm razem z siostrą w zeszłym roku
a w tym roku ja sama kupiłam namiot na osiem osób i dziś pierwszą noc dzieci w nim śpią
Nie wiem jak to będzie
Może pojade na wycieczke rowerową tak o żeby się przejechać pare km
Musze być w ruchu bo jak staje to się denerwuję
najgorsze jest to że nie moge przestać myśleć
Podejżewam żepare znajomych bierze mnie za wariatke
a nawet jestem tego pewna ale trudno nie można mieć wszystkiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz