niedziela, 4 października 2015

Notki
tłusta2014-05-18
 Byłam dzis na komuni u  męza brata syna
 i nigdy wiecej nie mam zamiaru chodzic na takie spędy rodzinne
Usłyszałam zdanie że jestem gruba a nawet tłusta i dlaczego nic z tym nie robie
do tego moje dzieci były nazwane wstretnymi bachorami bo ganiały po sali i podwórku ale to nie tylko moje tak sie zachowywały tylko wszystkie
Z tego wszystkiego prawie nic nie jadłam i wróciłam do domu głodna w paskudnym chumorze
i wiekszosć gości mnie unikala traktowała jakbym nie istniała


zdawanie2014-05-16
 Powoli zaczynają mi sie egzaminy i wcale nie jest łatwo :)
Na razie zdałam
Fizyke na 4
Hemie na 5
Biologie na 5
Wos na 4
Angielski na 5
Reszte powoli będę zdawała i mam nadzieje ze wszystko zalicze 
tani obiad2014-05-13
 dzis zrobiłam obiad dla dziewięcio osobowej rodziny za 8 zł
bardzo proste danie bez mięsa syte i dzieci je lubią
Na obiad podałam kluski lane z cebulką smazoną na oleju
Dzieci wsuwały i dopominały sie o dokładki
Wiec jak dla mnie taniej gotowac juz nie mozna
Mam pare tanich obiadów za które płace nie więcej jak 13 zł i starcza dla wszystkich i sa dokładki a moja rodzinka wcale mało nie jada
Do tego mam posiane ziola w doniczkach przez co prawie nie uzywam kucharka
Na działce juz powoli rosną mi warzywa i ziółka
Czesto dodaje zieloną pietruszke nawet do kanapek bo u mnie dzieci od małego nauczone są do niej a na zime to mroze sobie w woreczkach i zawsze starcza mi do wiosny oprócz tego ze mam zieloną w domu posadzoną
Jeśli ktoś chciałby nauczyc mnie taniej gotować to zapraszam serdecznie 
Babcia2014-05-10
 Byłam wczoraj u Babci
I troche sie powkurzałam znowu nie miała co gotowac więc zrobiłam jej zakupy i zostawiałam 50zł
niby to duzo ale wiem ze Babcia je potrzebuję
Staram sie robic Babci zakupy dwa razy w miesiacu wiem to nie wiele ale pomimo ze Babcia ma bardzo duzo wnuków nikt o niej nie mysli nawet jej nie odwiedzają
Moje prawdziwe Babcie juz nie zyja i bardzo mi ich brakuję
To Babcia mojego meza wiec ja ją dostałam od niego i ciesze sie z tego bo jest idealna
i wciaz martwi się o nas Babcia ciągle twierdzi ze jestem dobrą osobą ja sie z tym nie zgadzam
Jestem jaka jestem ale czy dobra to raczej nie
Najbardziej mnie wkurza jak Babcia mówi ze to ona nam powinna pomagac a nie my jej
ale według mnie taka jest rola dzieci pomaganie rodzicom i Dziadkom
To jest najwazniejsze
A ze mi czasami brakuje do dziesiatego to zawsze mogę coś wykombinowac i pozyczyc
Jak mogła bym nie odwiedzić Babci i nie zrobic jej zakupów to jest nierealne
Dla mnie to wazne choć przez to jestem krytykowana przez innych ze powinnam zająć się swoja rodziną o niej myslec i im zapewniać wszystko ale one nie rozumieją ze Babcia jest moja rodziną i nic tego nie zmieni
Nie ma dnia bym o nia sie ie martwiła gdy nie mam jak do niej jechac to dzwonie i od razu pytanie jak sie czuje
Szkoda tylko ze nie moge jej więcej pomagac i zrobic wszystko by niegdy sie nie smuciła to mnie boli
Nie jestem wyjątkowa po prostu kazdy powinnien tak postepowac 
pieski2014-05-07
 Moja suczka Misza sie oszczeniła Mamy szóstke cudownych szczeniaków cztery sóczki i dwa pieski
Oczywiscie dostałam wiele dobrych rad zeby je utopic bo po co nam szczeniaki tylko kłopot z nimi
Albo od razu zakopac je w ziemii
Ja taka nie jestem I choć wiem ze pewnie bedę miała kłopoty z ich wydaniem nie pozwole zeby stała im sie krzywda
Są mieszanką kundelka i owczarka szkockiego i są słodziutkie
Dzieci są szczesliwe ze powiększyła nam sie rodzinka ;)


Szczęscie2014-05-05
 Jestem szczęsliwa:)
znalazłam fundacje która pomoze mi pokryc zakup specjalnego gorsetu dla Amelii:)
A wogule to jestem szczęsliwa bo mam kochane dzieci które czasami nieżle dokazują ale jak to dzieci :)
remont mieszkania powoli idzie do przodu
Mam wspaniałych przyjaciół i was na blogu oraz meza który duzo mi pomaga i kocha mnie
Czyz mozna chcieć wiecej
A ze kasy nie ma to trudno nie musze wszystkiego miec
Cieszmy sie tym co mamy i nie narzekajmy :)
Do tego moja biblioteczka troche sie powiększyła nie duzo ale zawsze coś :)
A w szkole tez nawet dobrze mi idzie
Kocham zycie i wiem ze po kazdym załamaniu wracam do zycia z większa siła
Nie ma tak ze siadsam na całego tamte czasy mineły juz dawno :)

Pokój2014-05-03
pierwszy pokój prawie skończony :) został tylko sufit ale to czekam na kese zey kupic kasetony bo nie da sie farbą zamalowac plam po zalewaniu przez sasiadke
Pokój jest w kolorze ciepłym beżowym a jedna sciana koło okna w kolorze jasnej czekolady
Choć nikomu nie podobał sie kolor farby jaką kupiłam ja wiedziałam ze wyjdzie ładnie ale efekty to nawet mnie zaskoczyły Jest super :)
w remoncie mamy juz drugi pokój ale brakło kasy na unigrunt wiec stoimy z tym do piątku
Tamten pokój nie wiem na jaki pomaluję ale jestem zdania takiego ze jak zobacze różne kolory farb to wybiore ten co mi się spodoba Zawsze tak robiłam i zawsze kolory wychodziły ładne
Powinnam wylewkę w pokojach robić bo podłogi siadają koło scian ale na razie nie mam kasy i najważniejsza jest wylewka w kuchni bo tam jest masakra
Zrobiliśmy od razu małe przemeblowanie i optycznie wydaję sie wiecej miejsca :)
Jetsem zadowolona ze pomimo wielu trudów kłopotów finansowych jakos nam idzie powoli ten remont :)
Pozdrawiam serdecznie :)
remont2014-04-29
 remont powoli idzie do przodu
w pierwszym pokoju polożyliśmy już knaufa a w drudim kończymy drapać ściany
do piątku pomalujemy pierwszy pokój
a w drugim położymy uigrunt (czyt pomalujemy )
Wszystko sami robimy i jakoś nam to wychodzi
do końca droga daleka ale powoli zrobimy wszystko najgorzej będzie w kuchni bo tam wszystko bedziemy robić razem z wylewką na podłoge
Robimy remont bez zadnej pozyczki bo nikt nam nie dał wiec kombinujemy i cienko to wszystko idzie juz bardziej nie mozemy zacisnąc pase ale musimy wyremontować mieszkanie
ale wiem ze damy rade
pieczarki2014-04-27
 dziś bedzie nietypowa notka :) i mam nadzieje że was zaskocze
Jak zrobić dobry tani obiad :)
1kg pieczarek jajka bułka tarta przyprawy olej
pieczarki kroimy na połówki
jajka rozbijamy do miski dodajemy przyprawy ja dałam kucharek
Pieczarki moczymy w jajkach obsypujemy bułką tartą i smażymy w głebokim oleju aż zrobią sie chrupkie
wyjmujemy odsączamy z tłuszczu ja daje do druszlaka i olej sam ocieka :)
Do tego ugotowałam ziemniaki które ugniotłam ze śmietaną
I sórówka z kiszonek kapusty



Pierwszy raz w życiu robiłam tak pieczarki po prostu postanowiłam sprawdzic jak będą smakować
I powiem tak
Dzieci to chodzily po dokładki pieczarek i nawet nie pytały sie o mieso tak im smakowało Już wiem ze takie pieczarki czesto bedą gościć na moim stole :)


zawiecha2014-04-25
Nie wiem kiedy wruce na bloga na stałe i czy wogule to nastąpi
Ostatnio wiele sie u mnie dzieje i nie są tro miłe sprawy
Staram sie jak mogę wszystko ogarnąć
Do tego doszły noewe plotki o wypadku Amelii które ścieły mnie z nóg nie powturze jakie ale nie moge sie po nich pozbierac
Zaczełam remont w mieszkaniu z konieczności powoli  z każdym miesiącem wyremontuje jedno pomieszczenie mam na to trzy miesiące
napisałam pare wierszy ale dziś ich nie wrzuce bo są bardzo ciezkie
Często zaglądam na wasze blogi ale nic nie wpisuję
Znowu zaczełam chodzić do psychologa bo inaczej nie poradziła bym sobie z tym wszystkim
Najgorsze są myśli które chodzą mi po głowie
pewnie przyjdzie czas ze powoli zapomnicie o mnie ale ja o was pamietam
Jesteście super i duzo dla mnie znaczycie
Pozdrawiam serdecznie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz