niedziela, 4 października 2015

Notki
Szkoła2013-11-14
Dziś miałam pierwszy dzień w szkole
Poztanowiłam zrobic srednie dla samej siebie zeby pokazać samej sobie ze nie jestem tak głupia jak wszyscy wkoło uwazaja
Lekcje mineły bardzo miło i w fajnej atmosferze
Jutro znowu do szkoły i powiem ze brakowało mi tego Siedzenia w ławkach szkolnych pisania na lekcjach
Do tego klase mam fajną i zgraną
Myślałam ze bedę najstarsza w klasie a okazało sie ze sa osoby starsze niz ja
Nawet powrót do domu mi sie podobał
4km piechotą wśród pól i lasu Nawet zimno mi nie przeszkadzało :)
nauczyciele są bardzo mili i sympatyczni i maja niesamowita cierpliwosc do mnie
Wiem z  jakiego jezyka chcem zdawac mature jest to język rosyjski
Wracałam ze szkoły uśmiechnięta a tak bardzo sie bałam dzisiejszego dnia jak ja sobie dam rade Jak to bedzie
Strach ma wielkie oczy :)
Dalej sie usmiecham i pomimo tego ze praktycznie nie mam czasu na nic to jestem szczęsliwa

jest fajnie2013-11-11
 Zaczełam robić czapke na szydełku ale w tym tempie to dziś ją skończe zajmuje mi to jeden dzień Szaliki zajmują mi dwa trzy dni
Tak jakos mnie wzieło na szydełkowanie a co jest najleprze nigdy wcześniej nie szydełkowałam na poważnie bo nic mi nie wychodziło a teraz idzie mi to jak burza
do tego dalej rysyję ołówkiem i węglem za kolory na razie sie nie biorę
I pisze wiersze do tego zajmuję sie dziećmi domem i róznymi dziwnymi rzeczammi
:)
Moje urodziny przeszły pod znakiem zapomnienia większosci rodzeństwa ale już się przyzwyczaiłąm
Za to przyjaciele z grupy pamietali za co bardzo im dziękuje :)
Moje dni upływają na usmiechu jak na razie wcale sie nie smuce I nie płacze
A to jest dla mnie bardzo wazne
Duzo pomaga mi Piotrek codzienne sms i rozmowy pomagają i to duzo Do tego wziełam dzieci w karb i powiedziałam ze nie bede za nie sprzątała naokragło i mi pomagają chociarz czasami mają wielkie ale
Ale skończyło sie zawsze sprzatanie za nich nie na tym to polega
Moze kiedyś mi za to podziekuje ale jak na razie to maja focha :)
Ucze tez dzieci gotować bo same chcą się uczyć i juz umieją ugotować pare dań i nieżle im to idzie  z czego jestem bardzo dumna
Pozdrawiam 
Imprezy2013-11-04
 Postanowiłam zmienić kolor włosów na czerwony a grzywke na brazowo
Więc teraz mam kolorowe włosy i nawet fajnie to wyglada
Wziełam sie za szydełkowanie bokserek na prezent dla przyjaciela i nawet mi to idzie do piątku je skończe :)
Będa trzy kolorowe czarno białe z niebieską trąbą tak dla żartu
Czasami jestem niemożliwa ale takie prezenty z żartem są najleprze
A to będzie prezent na imieniny :)
U mnie w tym miesiacu mam trochę imprez urodzinowych
Moja Babcia ma 77 lat Puzniej ćórka brata trzecie urodziny Moja córeczka mini Julia drugie urodziny i synek mojej siostry drugie urodziny Urodził sie dzień po mojej Julii i był rodzony w tym samym szpitalu
Do dziś dnia smieje się z siostrą ze mamy niby bliżniaki :)
I moje urodziny Nie powiem które to zaostawie dla siebie :)
Więc czeka mnie niezły miesiac
o tego ciagle sie uśmiecham i mam nadzieję ze długo tak będzie
Pozdrawiam 
Daje rade2013-11-03
 Od paru dni usmiech nie schodzi mi z twarzy
Miałam z córką wypadek na całe szczeście skończyło sie na lekkim złamaniu nogi u córki ma szyne gipsowa a u mnie na naderwanych miesniach łokcia i pieknych kolorowych siniakach
Ktoś by pewnie powiedział ze mam nie pokolej w głowie bo sie ciesze
Ale ja mam powodu du usmiechu Choćby taki ze nic wiecej nam sie nie stało ze jak nie patrzac wciaz zyjemy :)
A duzo nie brakowało do tragedii
Do tego mogłam liczyc na prezyjaciół z grupy poetyckiej którzy mnie wspierali dobrym słowem Dla mnie to duzo znaczy
Więc uśmiech nie schodzi mi z twarzy
Wiem ze dam sobie rade a ze czasami mam gorsze dni to kazdemu się zdarzają
Ciesze się kazdym dniem który mija chociarz czasami łazy mi płyną ale wiem ze i tak sie uśmiechne
Pozdrawiam wszystkich którzy mnie wspierają Marcina Piotra i całą reszte Mam tez na mysli ludzi z blogowni :) :) :) :) :) :) te uśmiechy są dla was

NIe daje rady2013-09-27
 U mnie ostatnio nie za dobrze się dzieję
Ale staram się jakoś walczyc choc z dnia na dzień coraz mi trudniej
Dalej mam problemy ze szkołą dzieci i ni etylko
Wiem nie jestem idealną matką a raczej bardzo słabą ale staram się jak mogę
Tylko ze nikt tego nie widzi dla większosći nie nadaje siuę nawet na człowieka a co dopiero na matkę
Ostatnio dla uspokojenia nerwów zaczełam szydełkować fakt to początkowe szydełkowanie
ale juz mam dwa szaliki jeden jest czarno biały a drugi biało szaro brązowo czarny
Szaliki robie dla znajomychle

Po tym jak szkoła stwierdziła ze ubieram swoje dzieci w szmaty to wziełam wszystkie swoje pieniądze i pokupywałam ubrania dla dzieci poszło mi na to naprawde duzo kasy i teraz musze niezle zacisnać pasa ale najwazniejsze sa moje dzieci Tylko wątpie czy to cos pomoze

Niestety jeśli chodzi o moją psychike to jest zle i to dosyć za bardzo nie daje rady z myslami a nie sa one wesołe raczej tragiczne
I znowy są noce gdy płaczę i nic nie pomaga
a najgorsze jest to ze powoli wycofuję się z zycia i zamykam w sobie
Tego zawsze się obawiałam ze nie dam rady i znikne dla innych i tak sie dzieje


Pusty kokon2013-09-18
  nie ma został tylko pusty kokon który czuję tylko ból
chciała bym zasnać Ale wiem ze nie moge sobie na to pozwolić
Nie daje juz rady Myśli sa ciezkie
Tylko dzieci mnie trzymają moja miłosć do nich
ale myśłi wołają spac spać zaśnij odpocznij
i znowu jestem sama z nimi

dyskryminacja2013-09-18
nastepny dzień walki ze szkołą
W sobote szkoła organizuje wycieczkę rowerowa na stare lotnisko ma być ognisko i zawody
Wczoraj podpisałam zgode ze moje dzieci pojadą i juz sie cieszyły na ten dzień
A tu dzisiaj przyjechały ze szkoły ze nie moga jechać bo nauczyciele nie zyczą sobie tego
nawet padły słowa ze nie maja rowerów ale akurat to mamy wiec gdy dzieci to powiedziały w szkole ze kazde z nich ma swój rower to nauczycielka stwierdziłą ze nie umieja jezdzic na rowerach
Najśmieszniejsze jest to ze przez całe wakacje jezdziliśmy na rowerowe wycieczki z dziećmi na całe dnie
i nauczyciele nie raz nas widzieli
Dla mnie to jawna dyskryminacja i nic więcej
Do tego dalej ze moje dzieci chodzą w szmatach i jak ja mogę na to pozwolic bo oni te rzeczy nie wzieli by nawet do mycia podłóg
Gdybym miała mozliwość przeniesienia dzieci do innej szkoły to juz bym to zrobiła ale nie mam takiej mozliwości
i znowu mam doła
i znowu łzy mi popłynęły
do tego dzieci mają nie kłamać w szkole ze ich mama pisze wiersze bo to napewno nie prawda
Juz mam dość  i nie wyrabiam 
szkoła2013-09-17
 i zaczął się wrzesień
i problemy ze szkoła
Według szkoły moje dzieci chodzą ubrane w szmaty
a wcale tak nie jest moze i mają rzeczy które dostały od kogoś ale na pewno nie sa to szmaty
Do tego wielkie ale ze mój syn nie chce pisać na lekcjach kurcze jakby to była moja wina
NIestety w tej szkole jest tak ze jak dzieci są z biednych rodzin to są nikim takim zerem na którym mozna sie wozic
to nie pierwszy raz jak mam wojnę ze szkołą
ale mam coraz mniej siły na to od rana płacze moze i nie mamy za duzo pieniedzy ale moje dzieci nie są brudne i dbam o nie

Zawiodłam2013-09-03
 Moja mała córeczka Julia zacorowała i to dość mocno
Zaraziła sie grzybicą odzwierzęcą od psa sasiadki który jest zaniedbany jeśli chodzi o choroby to on ma masakrycznie
Nie udało mi sie dopilnować JUlię żeby nie podchodziła do psa i teraz z własnej mojej winy moje dziecko cierpi
Infekcja rozwinęła się bardzo szybko i pomomo wizyt u lekarza i wylupywaniu maśći i samrowaniu nic nie pomagało a nawet pogorszyło sprawe
Teraz Julia ma pokryte 70% twarzy zmianami
Zaczęło się jezdzenie prywatnie do lekarzy i nagle znalazła się masć która jej pomaga
Wiec jak zawsze w polsce zeby dobrze byc leczonym trzeba zapłacić
Od tygodnia prawie nie spie w nocy płacze bo wiem że zawiodłam córeczke i sama sobie nie moge tego wybaczyć
Do tego doszły poglądy ludzi niby życzliwych i dół jak lej po bombie atomówce
Jako matka to raczej jestem do kitu
Nawet nie umiem upilnowac własne dziecko przed głaskaniem psa sąsiadki
Na szczęście Julia nie musi iść do szpitala jak na razie ale czeka ją długie leczenie
A ja dalej po nocy płacze mimo ze w dzień się uśmiecham 
przegrana2013-08-22
 i stało się znowu mam doła
Ostanio czuję się jak piąte koło u wozu
Tak jakbym przeszkadzała
Nawet doszło do tego ze prawie nie wychodze z domu
Robie to co muszę
Zajmuję się domem i dziećmi bo dla nich zrobie wszystko
Ale jakis taki dziwny smutek mnie złapał
Wszyscy mnie unikają albo zrywają znajomosć
Nie pasuję do tego swiata
do tego miejsca
Ale sama nie wiem gdzie jest moje miejsce
Jedyne co mnie cieszy to dzieci i przyjaciele
Ale czuję ze zawiodlam ich
choć nie wiem w czym
Za duzo zawsze dawałam z siebie nie czekajac na nic
Teraz to mnie połyka
I nier umiem nad tym zapanować
Zawiodłam samą siebie
We wszystkim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz