niedziela, 4 października 2015

Notki
noc pierwsza2013-05-22
 dlaczego najbardziej boli zdrada ogoś bliskiego komu dię zaufało
nie mam tu na myśli męza ale przyjaciela
Dziś dowiedziałam się jak bardzo byłam oszukiwana
poczułam się jak śmieć nic nie warty człowiek
czy aż tak jestem beznadziejna ze nie warto mnie znać
czy zawsze musze mieć wrazenie ze komuś się narzucam
nie wiem co myśleć
wiem ktos mądry by powiedział po co się przejmujesz
ale ja taka jestem
wszystko biorę sobie do serca a puzniej słono za to płace
a moze przyjazń nie istnieje i to tylko ja głupia daje sie nabrać
może nie warto mnie znać wszak nie jestem ani mądra ani ładna
ja po prostu jestem sobą szczerą kobietą
dzień drugi2013-05-21
 dziś łzy wypłakuję Najbardziej boli zdrada przyjacie trudno będzie mi się z tego podnieść
Znowu poczułam sie nikim Takim wielkim zerem 
Dzień pierwszy2013-05-20
 mam na imię Julia ale większośc mnie zna jakowierszokletke30
na tym blogu nie będzie wierszy ale moja codzienna walka o samą siebie i chwile szczęścia
Nie jestem ani młoda ani stara ale czasami czuje sie jakbym miała sto lat
Gdyby moim życiem obdzielić trzy osoby to dwie już by nie żyły
Ale ja trzymam sie tego zycia a pomagają mi w tym dzieci
Moja mała siódemka to kotwica do życia bo jestem pewna że gdybym je nie miała to już dawno by mnie tu nie bylo
Nie jestem ani ładna ani mądra ale posiadam coś najważniejszego na świecie i to jest serce
na pierwszym miejscu liczy sie dla mnie rodzina a na drugim wiersze Dla siebie nic nie chcem
Nie mam marzeń choć usłyszałam że człowiek bez marzen jest nikim może to i prawda ale ja mam to gdzieś
Mieszkam w małym miasteczku gdzie wszyscy się znają i ciągle kogoś obgaduja
Mam swoje problemy ale też i chwile radości
Ja to mówie jestem jaka jestem

walka2013-05-19
 nie ma dnia zebym nie walczyła o samą siebie
są chwile gdy czuję że wszystko jest ok a zaraz nachodzą mnie myśli że jestem do niczego
wszystko ma korzenie w przeszłośći 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz